کد خبر 133276
تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷

رئیس سازمان بسیج دانشجویی از اعزام قریب به 1800 گروه جهادی در سراسر کشور برای خدمتگذاری به مناطق محروم خبرداد.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، حسین قدیانی رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مراسم افتتاحیه اردوهای جهاد سازندگی در دانشگاه علامه طباطبایی، با بیان اینکه باید برای شروع حرکت‌های جهادی، جهاد با نفس را انجام دهیم، اظهار داشت: اگر این اتفاق بیفتد، قطعا بقیه جهادها نیز صورت می‌گیرد.

وی افزود: در طرح اردوهای جهاد سازندگی قریب به 1800 گروه جهادی در سراسر کشور برای خدمتگذاری به مناطق محروم اعزام می‌شوند.

قدیانی با بیان اینکه نحوه برگزاری مراسم افتتاحیه این اردوهای جهاد سازندگی نشان می‌دهد که با سایر اردوها تفاوت دارد، تصریح کرد: این نوع برگزاری جهادی اندیشیدن را نشان می‌دهد که با حداقل امکانات حرکت‌هایی را شروع کنیم و این فرهنگ را به وجود میآورد که بدون آلایش اقدامات بزرگی را انجام بدهیم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی با بیان اینکه طی دوسه سال آینده باید چهره محرومیت در مناطق محروم از بین برود، تاکید کرد: پس از آن در گام‌های بعدی باید در زمینه کارآفرینی و نقش آفرینی قدم برداریم.

قدیانی در مورد اعزام گروه‌های جهاد سازندگی به مناطق محروم در سال 91 گفت: 787 گروه قبل از ماه مبارک رمضان، 160 گروه در ماه مبارک رمضان و 929 گروه بعد از ماه مبارک رمضان برای اردوهای جهاد سازندگی اعزام می‌شوند.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی در مورد فعالیت دانشجویان در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی نیز گفت: با توجه به تحریم‌ها دانشجویان در سال تولید ملی با یک انسجام بحث اقتصاد مقاومتی را در سازمان بسیج دانشجویی دنبال می‌کنند و امیدواریم با این روحیه که با حداقل امکانات می‌شود کشور را به اعتلا رساند، از این پیچ تاریخی عبور کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس